Winkel je iets leuks bij elkaar? Klik dan op “Toevoegen aan winkelmandje” bij het gewenste product. Zodra je klaar bent, klik je op “Doorgaan met afrekenen”. Vul je gegevens in, kies je betaalmethode en bevestig je bestelling. Simpel toch?
Let op bij het afrekenen:
Velden met een * zijn verplicht (bijvoorbeeld naam en adres).
Is je verzendadres anders dan je factuuradres? Geef dat dan duidelijk aan.
Je kunt ook een account aanmaken. Daarmee kun je bestellingen terugzien en eenvoudig je adresgegevens beheren.
Dat hangt af van de status van je bestelling. Als we je pakket nog niet hebben verzonden, kunnen we vaak nog iets aanpassen. Neem daarom direct contact op met onze klantenservice – dan helpen we je zo snel mogelijk.
Nee, Kijkshop.nl is een 100% online winkel. Daardoor kunnen we de prijzen scherp houden en alles lekker snel bij je thuis bezorgen.
Ja, je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een bevestigingsmail.
Stuur ons even een mailtje via info@kijkshop.nl. Ons team zal dan kijken of de order correct is doorgekomen.
Je kunt veilig betalen met:
iDEAL
Creditcard (Visa, MasterCard)
Klarna (achteraf betalen)
PayPal
Ja, door tijdens het afrekenen te kiezen voor Klarna.
Ja, je kunt je cadeaubon of kortingscode invoeren tijdens het afrekenen.
Controleer of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Is dat niet het geval? Probeer het opnieuw of neem contact op met onze klantenservice.
Bestellingen boven de €50: gratis verzending.
Bestellingen onder de €50: €6,95 verzendkosten.
Bestel je op een werkdag vóór 15:00 uur? Dan heb je je bestelling meestal de volgende dag al in huis. In het weekend of na 15:00 uur besteld? Dan duurt het één werkdag langer.
Bestellingen die vóór 15.00 geplaatst zijn, worden dezelfde dag nog verzonden.
Ja, wij verzenden je bestelling zoveel mogelijk in één pakket. Als dit niet mogelijk is, informeren we je hierover.
Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we het afleveradres aanpassen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.
Doorgaans worden retouren binnen 14 dagen verwerkt en terugbetaald.
Retourneer de producten indien mogelijk in de originele verpakking en zorg dat ze goed beschermd zijn om transportschade te voorkomen.
Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail:
klantenservice@kijkshop.nl
We reageren meestal binnen 48 uur op werkdagen.
Wij zijn bereikbaar van 9.00 tot 17.00 op maandag t/m vrijdag.
Ja, stuur ons gerust een bericht via Instagram, Facebook of TikTok en we reageren zo snel mogelijk.
Wij doen ons best om binnen 48 uur inhoudelijk te reageren.
We gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Alles gebeurt in lijn met de AVG (privacywetgeving). Jouw gegevens worden alleen gebruikt om je bestelling af te ronden en – als je dat hebt aangegeven – je aanbiedingen te sturen.
Alleen als het nodig is om je bestelling uit te voeren, zoals met onze bezorgpartner of betaalprovider. We verkopen je gegevens nooit aan derden.
Bekijk de laatste trends, leer over de nieuwste producten en vind exclusieve deals op het nummer 1 live shopping platform van Nederland.