Meest gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Winkel je iets leuks bij elkaar? Klik dan op “Toevoegen aan winkelmandje” bij het gewenste product. Zodra je klaar bent, klik je op “Doorgaan met afrekenen”. Vul je gegevens in, kies je betaalmethode en bevestig je bestelling. Simpel toch?
Let op bij het afrekenen:

Velden met een * zijn verplicht (bijvoorbeeld naam en adres).

Is je verzendadres anders dan je factuuradres? Geef dat dan duidelijk aan.

Je kunt ook een account aanmaken. Daarmee kun je bestellingen terugzien en eenvoudig je adresgegevens beheren.

Dat hangt af van de status van je bestelling. Als we je pakket nog niet hebben verzonden, kunnen we vaak nog iets aanpassen. Neem daarom direct contact op met onze klantenservice – dan helpen we je zo snel mogelijk.

Ja! Met een account kun je eenvoudig je bestellingen terugzien, adresgegevens bijwerken en sneller afrekenen.

Nee, Kijkshop.nl is een 100% online winkel. Daardoor kunnen we de prijzen scherp houden en alles lekker snel bij je thuis bezorgen.

Ja, je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een bevestigingsmail.

Stuur ons even een mailtje via info@kijkshop.nl. Ons team zal dan kijken of de order correct is doorgekomen.

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Je kunt veilig betalen met:

 

  • iDEAL

  • Creditcard (Visa, MasterCard)

  • Klarna (achteraf betalen)

  • PayPal

Zeker weten. Al onze betalingen worden verwerkt via een beveiligde SSL-verbinding. Zo zijn jouw gegevens altijd goed beschermd.

Ja, door tijdens het afrekenen te kiezen voor Klarna.

Ja, je kunt je cadeaubon of kortingscode invoeren tijdens het afrekenen.

Controleer of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Is dat niet het geval? Probeer het opnieuw of neem contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de €50: gratis verzending.

Bestellingen onder de €50: €6,95 verzendkosten.

Bestel je op een werkdag vóór 15:00 uur? Dan heb je je bestelling meestal de volgende dag al in huis. In het weekend of na 15:00 uur besteld? Dan duurt het één werkdag langer.

Bestellingen die vóór 15.00 geplaatst zijn, worden dezelfde dag nog verzonden.

Ja! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een TNT Track & Trace-link. Zo kun je je zending volgen wanneer je wilt.

Ja, wij verzenden je bestelling zoveel mogelijk in één pakket. Als dit niet mogelijk is, informeren we je hierover.

Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we het afleveradres aanpassen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja. Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Binnen die termijn kun je je product zonder opgaaf van reden terugsturen. Het product moet ongebruikt zijn, in originele staat en verpakking.
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij er iets mis is met je bestelling (bijvoorbeeld een beschadigd of verkeerd geleverd product). In dat geval nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Wanneer je een onbeschadigd en ongebruikt product binnen de 14 dagen retourtermijn terugstuurt in originele staat en verpakking, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
Dan lossen we dat uiteraard netjes op. Je mag het beschadigde product terugsturen zonder kosten. Je kunt kiezen voor een nieuw product (indien op voorraad) of je aankoopbedrag retour. Laat ons even weten wat je voorkeur heeft, dan regelen wij de rest.
Ja. Om hygiënische redenen kunnen geopende of gebruikte producten uit deze categorie niet geretourneerd worden. Verzegelde producten mogen alleen retour als de verzegeling niet is verbroken.
Dat is natuurlijk erg vervelend. Is het product beschadigd, incompleet of functioneert het niet zoals verwacht bij aankomst? Mail ons dan op klantenservice@kijkshop.nl met je ordernummer en een duidelijke foto van het product. We lossen het snel en netjes voor je op – of het nu gaat om vervanging of terugbetalin

Doorgaans worden retouren binnen 14 dagen verwerkt en terugbetaald.

Retourneer de producten indien mogelijk in de originele verpakking en zorg dat ze goed beschermd zijn om transportschade te voorkomen.

Ik heb een klacht. Wat nu?
Laat het ons weten! We nemen klachten serieus en reageren binnen 48 uur. Mail ons via klantenservice@kijkshop.nl of gebruik het contactformulier op de website.

Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail:
klantenservice@kijkshop.nl
We reageren meestal binnen 48 uur op werkdagen.

Laat het ons weten via de klantenservice – we blijven verbeteren!

Wij zijn bereikbaar van 9.00 tot 17.00 op maandag t/m vrijdag.

Ja, stuur ons gerust een bericht via Instagram, Facebook of TikTok en we reageren zo snel mogelijk.

Wij doen ons best om binnen 48 uur inhoudelijk te reageren.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

We gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Alles gebeurt in lijn met de AVG (privacywetgeving). Jouw gegevens worden alleen gebruikt om je bestelling af te ronden en – als je dat hebt aangegeven – je aanbiedingen te sturen.

Alleen als het nodig is om je bestelling uit te voeren, zoals met onze bezorgpartner of betaalprovider. We verkopen je gegevens nooit aan derden.

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden?

Stuur ons een e-mail

Contact via Facebook

Contact via Instagram

Neem contact op

Binnen 48 uur geholpen

Vul het contactformulier in en je wordt binnen 48 uur geholpen.

T: 085 773 9664
KVK: 88081575
BTW: NL864497489B01