Klantenservice

Meer

Retourneren

Niet tevreden met jouw aankoop? Jammer! De meeste aankopen kun je binnen 14 dagen aan ons terugsturen. Voor het retour sturen van jouw bestelling rekenen wij wel €2,95, waarvan een deel naar goede doelen gaat. Waarom? Wij vinden een duurzame samenleving en een vermindering van de CO2-uitstoot belangrijk. Het retour sturen van jouw bestelling zorgt voor een extra vervoersmoment. Daarom willen wij jou stimuleren om goed over aankopen na te denken.

Jouw product toch retour sturen? Geen probleem. Hieronder vind je wel een overzicht van de producten die je niet terug kunt sturen.

  1. Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken. Voorbeelden hiervan zijn oordopjes, hoofdtelefoons, smartwatches, horloges, scheermesjes, stijltangen, tondeuses, koffiezetapparaten en tosti-ijzers.
  2. Maatwerkproducten. Producten die speciaal voor u zijn aangevraagd of gemaakt. Een voorbeeld hiervan is een Apple MacBook met een toetsenborduitvoering die niet standaard wordt geleverd door Apple.
  3. Producten die eenmalig te gebruiken zijn en waarvan de verzegeling is verbroken. Een voorbeeld hiervan is een screenprotector.
  4. Bestel je de producten zakelijk? Dan vervalt het recht op zichttermijn. Dit is een recht voor consumenten. Je kan de producten dan dus niet retourneren. Dit geldt natuurlijk niet als je jouw bestelling alleen op je werk laat bezorgen, maar enkel wanneer er een bedrijfsnaam bij het factuuradres is ingevuld.

Voldoet jouw aanvraag aan alle voorwaarden? Top! Dan ontvang je binnen 24 uur via een e-mail het retourlabel waarmee je het pakket kunt retourneren. Na ontvangst en controle betalen wij het retourbedrag binnen 5 dagen terug.

Producten krijgen een tweede leven

Bij retourneren werken wij samen met BuyBay. Met deze samenwerking kunnen we producten een tweede leven geven en wordt de wereld weer een beetje duurzamer.

Defect bij ontvangst?

Heb je een defect product ontvangen? Dat is natuurlijk erg vervelend! Als je het defect binnen 48 uur na ontvangst bij ons meldt, valt jouw aankoop in de meeste gevallen onder de DOA-regeling. Zodra wij het defecte product retour hebben ontvangen, ruilen we het om voor een nieuw product. Voor je het weet heb je het nieuwe product weer in huis en kun je er nu écht van genieten. Het retourneren van een defect product regel je door het sturen van een aanvraag via [email protected]